Wednesday, April 29, 2009

30/4

Today many thing happen...
First,at 9am something me and committee persatuan bahasa cina go take photo..for majalah sekolah..tomoro sampai st.john take the photo d...haiz..many thing wan bring to school tomoro..
After this me and zhi wei go bilik rawatan..
Then after waktu rehat..my class got fizik ...so i go makmal fizik lo...
My stupid teacher marah saya..say me no bring the book ..ok..i bagi dia marah..but he marah sampai marah ke st.john bilik rawatan..then i very angry liao lo...i marah balik say the bilik rawatan bukan saya jaga wan ..y must find me and marah me le...wan marah y no wan go find chairman le?y must find me le?stupid teacher...
then o..the stupid teacher go tell lain teacher say i marah dia ...walau e...the stupid teacher very very qiang ta lo..
12.30something all pengawas go take photo lo...all stupid wan lo..take the photo wan 1/2 hour..very hot wan lo...
today i tinggal di school do lk project ..but tak dapat buat..cos many ppl at lk room..so 2.30 pm i go back lo..today i back v sheng han le...haha..stupid sheng han tak tau naik bas...
tadi i tell my mum i marah the stupid teacher ..then my mum say no wan marah sampai wan her go school jui ok liao..hahahaha..i say to her cant not wan la...very funny le...

No comments:

Post a Comment